• O mnie
  • Pozycjonowanie
  • Strony WWW
  • Case Studies
  • Blog
Darmowa konsultacja:
UMÓW SIĘ
UMÓW SIĘ

Zmęczony
współpracą

z agencjami?


Skończ z frustracją, zmęczeniem, marnowaniem energii i pieniędzy!

Wybierz kogoś, kto poświęci odpowiednio dużo czasu i uwagi Twojemu biznesowi.

 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Mężczyzna wskazujący palcem z niezadowoloną miną
Mężczyzna wskazujący palcem w górę


Ty też to przeszedłeś?

 

Duże agencje SEO potrafią obiecać wiele w niskiej cenie, ale tak naprawdę Twoja firma staje się kolejnym mało znaczącym elementem na ich wielkiej taśmie produkcyjnej. Czy miałeś tak, że:


Ty też to przeszedłeś?

 

Duże agencje SEO potrafią obiecać wiele w niskiej cenie, ale tak naprawdę Twoja firma staje się kolejnym mało znaczącym elementem na ich wielkiej taśmie produkcyjnej. Czy miałeś tak, że:

Otrzymałeś teksty na stronę, które nijak nie pasują do tego, co robisz?

Agencja nie zadała sobie trudu, żeby zrozumieć Twój biznes. Co miałeś zrobić z materiałem, którego nie ma gdzie użyć?

Z raportów nie dało się nic zrozumieć?

Dostawałeś raporty, które pokazywały działania, ale nic z nich nie wynikało?

Ciężko było wypowiedzieć umowę

Chciałeś pożegnać się z agencją, jednak wiązała Cię długa umowa?

Nie było wyników?

Płaciłeś co miesiąc, a ruchu na stronie jak nie było, tak nie ma?

Nie było kontaktu ze specjalistą?

Miałeś mieć "dedykowanego SEOwca", ale gdy chciałeś z nim się skontaktować, to nie było takiej możliwości?

Efekty nieudanej współpracy:

Nie widać Cię w wyszukiwarce

Twoi klienci nie kupują, bo nie mogą do Ciebie trafić.

Wzrasta Twój niepokój

Nie wiesz, co dalej. Przecież chcesz skupić się na biznesie, a nie uczyć SEO.

Marnujesz pieniądze

Wydajesz setki lub tysiące złotych na usługę, która nic nie daje.

Strata czasu

Znika ten cenny zasób, który mógłbyś przeznaczyć na pracę nad firmą.

Co można z tym zrobić?

Nie musisz rezygnować z darmowego ruchu z Google!

Masz już dość i chciałbyś rzucić to całe pozycjonowanie? Doskonale Cię rozumiem.

Nieudana współpraca z nieuczciwą firmą to jednak nie powód, by całkowicie rezygnować z usług pozycjonowania. Powiem Ci, czego potrzebujesz: 

Głębokiego zrozumienia Twojego biznesu i potrzeb klientów przez specjalistę SEO
Szczegółowej analizy, czego ludzie szukają w wyszukiwarce i wybrania odpowiednich dla nich fraz do pozycjonowania
Pogłębionej pracy nad treściami, by pokochał je Google i Twoi klienci. I by odpowiadały temu, co naprawdę robisz.
Zidentyfikowania i naprawy problemów z obecną stroną
Bliskiej współpracy SEOwca, który będzie dla Ciebie dostępny, kiedy tego potrzebujesz. I zna się na rzeczy.
POZNAJMY SIĘ

Obejrzyj film

Poznaj mnie i zobacz, co mogę dla Ciebie zrobić!

Sprawdź więcej

Jak pracuję z klientami nad SEO?

Aby działania SEO przyniosły rezultat, potrzeba kilku etapów. Każdy z nich jest niezbędny do tego, żeby pozycjonowanie odniosło sukces. Pomyśl o tym jak o budowie domu – najpierw analizujesz, jaki dom możesz wybudować i na jakiej działce, później stawiasz fundamenty, a dopiero potem powstaje reszta budynku (i staje się on odpowiednio widoczny dla innych).

Etap rozmów

SEO zaczyna się już tutaj. Masz swoje wyobrażenie o tym, co chcesz osiągnąć, kiedy oraz w jakim budżecie.

Rozmawiamy więc o tym, czy SEO w Twoim przypadku to dobra decyzja biznesowa, na co możesz liczyć i mniej-więcej po jakim czasie. Poznaję Twoją firmę, jej cele oraz Twoje osobiste pragnienia związane z projektem.

Robię wstępne rozeznanie, by doradzić Ci, czy warto w to iść. Sprawdzamy, czy będzie nam się dobrze razem pracować.

Etap analiz

Na tym etapie wykonywany jest audyt techniczny strony. Składa się on zazwyczaj około 150 elementów, które powinny być sprawdzone. Dzięki niemu wiemy, jakie strona ma błędy i decydujemy, jak je rozwiązać.

Sprawdzamy również, jaki potencjał drzemie w obecnych treściach na stronie. Widzimy, jakie słowa kluczowe mogą przynieść ruch i szacujemy, ile może zająć wyprzedzenie konkurencji.

To fundament Twojego domu na działce (w branży), w której działasz.

Plan treści

Dzięki etapowi analiz wiemy, w co inwestować nasz czas i pieniądze.

Mamy zbudowany fundament, a tutaj projektujemy Twój "dom". Tworzymy plan artykułów, które ukażą się w całej witrynie. Planujemy zmianę tekstów na stronie głównej, ważnych podstronach oraz na blogu.

Dzięki opieraniu się na prawdziwych danych z Google wiemy, na jaki ruch możemy liczyć i wybieramy odpowiednią strategię. Wiemy także, jak podstrony mają linkować do siebie wzajemnie, by jeszcze bardziej zwiększyć ich szansę na sukces.

Publikacja treści

Gdy już mamy gotowe treści, publikujemy je w witrynie. Dzięki mozolnej, ale systematycznej pracy, strona zaczyna żyć.

Google widzi, że na niej działasz, więc chętniej pokazuje ją potencjalnym zainteresowanym.

Odpowiednie podstrony zaczynają na siebie pracować. Zmodyfikowana strona główna oraz strony blogowe wzmacniają sprzedaż Twoich produktów i usług, a dzięki dobrze dobranym, tematycznym treścią, stajesz się specjalistą w swojej branży w oczach wyszukiwarki.

NAD CZYM PRACUJĘ?

Poznaj moje niektóre projekty

Ogólnopolski serwis o sieciach komórkowych

Na początku swojej przygody ze stronami internetowymi i SEO zdobyłem prawie 80 000 nowych użytkowników miesięcznie z samego tylko Google. Działałem po godzinach, jako hobbysta. Dziś zajmuję się SEO profesjonalnie.

Strona lokalnego biznesu

Dla fotografa w dużym mieście wojewódzkim zbudowałem stronę na WordPressie oraz rozpocząłem działania SEO. W 10 miesięcy (działając z przerwami z powodu ograniczonego budżetu) strona uzyskała 800 wejść co miesiąc.

SEO dla kancelarii prawnej

Strona kancelarii prawnej w małym mieście powiatowym oparta była o Joomlę i nie dało jej się nawet zaktualizować. Zbudowałem nową stronę, która dzięki optymalizacjom wskoczyła na pierwsze miejsce na najważniejszą frazę zaraz po uruchomieniu. Dzięki temu Pan Grzegorz nie musiał zamykać swojej kancelarii.

SEO wizytówki i strony notariusza

Kancelaria notarialna w pewnym mieście nie prowadziła działań SEO na stronie, a jej wizytówka była coraz niżej przez inwestycje konkurencji. W ciągu siedmiu miesięcy wizytówka stała się widoczna na właściwe frazy, a strona internetowa przyciąga ruch z lokalnych słów kluczowych.

MASZ PYTANIA?

Znajdź odpowiedź poniżej

W czym jesteś lepszy od agencji SEO?

Niektóre agencje podpiszą z Tobą umowę na usługi SEO obiecując dostępność do specjalisty, szybkie pozycjonowanie słów kluczowych i co jeszcze sobie wymarzysz w ekstra niskiej cenie. 

W praktyce może okazać się, że specjaliści zmieniają się nie wiadomo kiedy, odpisują na Twoje maile po kilku dniach, a wyniki stoją w miejscu.

Współpracując ze mną wynajmujesz specjalistę SEO, który będzie dla Ciebie dostępny, wyjaśni Twoje wszystkie wątpliwości, a przede wszystkim zapozna się z Twoim biznesem i wyjaśni, czy inwestycja w SEO jest odpowiednia.  

Czy mam dostęp do wszystkich raportów i danych z działań SEO?

Tak, raporty zwykle wysyłam co miesiąc. Znajduje się tam opis podjętych działań oraz raport pozycji.

Ile projektów prowadzisz jednocześnie?

Mam pod sobą kilka projektów pozycjonowania w Google oraz wizytówek. Nie biorę na siebie więcej niż mogę wykonać, jednak w miarę potrzeb mogę delegować część zadań – z moim pełnym nadzorem.

Czy pracujesz sam, czy z podwykonawacami?

Zazwyczaj pracę wykonuję samodzielnie. Może się zdarzyć, że przy większym projekcie poproszę o pomoc zaufaną osobę o podobnym poziomie wiedzy i umiejętności. Jednak jej praca i efekty będą przeze mnie nadzorowana.

W jakich branżach działasz?

Mam doświadczenie w branży telekomunikacyjnej, budowlanej, zdrowia psychicznego, fotograficznej oraz prawniczej. Dzięki nowoczesnym narzędziom nie boję się podejmować współpracy z różnymi branżami.

Jeśli obawiasz się, że teksty SEO będą nie w temacie, możesz zawsze wybrać otrzymywanie jedynie wytycznych, a nie gotowych materiałów.

Na jakie efekty i w jakim czasie mogę liczyć?

Czas osiągnięcia widocznych efektów w SEO zależy od wielu czynników, między innymi od:

  • obecnej pozycji strony w wynikach wyszukiwania
  • konkurencyjności branży i fraz kluczowych
  • historii domeny i jej obecnego stanu technicznego
  • budżetu i możliwości wprowadzania zmian

Zwykle pierwsze efekty, takie jak poprawa widoczności na mniej konkurencyjne frazy, są widoczne po 3-6 miesiącach systematycznej pracy. Znaczące rezultaty dla konkurencyjnych fraz kluczowych zazwyczaj wymagają 6-12 miesięcy konsekwentnych działań.

Przed rozpoczęciem współpracy przeprowadzam dokładną analizę Twojej strony i sprawdzam konkurencję. Buduję strategię SEO, którą realizuję konsekwentnie. Comiesięczne raporty pozwalają śledzić postępy w realizacji celów.

Pamiętaj, że SEO to proces długofalowy – nie obiecuję szybkich cudów, ale systematyczną, metodyczną pracę, która przynosi trwałe efekty. Jeśli ktoś obiecuje Ci pierwszą pozycję w Google w miesiąc, lepiej zachowaj ostrożność, bo prawdopodobnie sprzedaje Ci usługę płatnych reklam lub będzie pozycjonował frazy kluczowe, których prawie nikt nie szuka.

Czy doradzasz też w kwestiach UX, które mogą wpływać na SEO?

Tak. Pracując na stronie klienta (o ile sam publikuję artykuły) zwracam uwagę na aspekty UX oraz błędy w działaniu strony.

W czym jesteś gorszy od agencji SEO?

Działam w pojedynkę, więc przy bardzo dużych projektach z bardzo dużym budżetem być może lepiej skorzystać z usług znanej agencji z dobrymi opiniami. 

Agencje mogą poza tym dysponować rozbudowaną siecią stron internetowych, na których mogą budować linki do Twojej strony. Uważaj jednak, by przy zakończeniu współpracy linki te nie były usuwane, ponieważ Twoja strona może stracić wypracowane pozycje. 

Co się stanie, jeśli zachorujesz lub będziesz na urlopie?

O ile nie będę w stanie wykonać dla Ciebie pracy w okresie choroby, wszystkie publikacje czy analizy przesuwają się na późniejszy termin. Nie tracisz jednak żadnej z tych rzeczy. O niecodziennej sytuacji i jej wpływie na naszą współpracę poinformuję Cię jak najwcześniej się da.

Co jeśli nie będę zadowolony ze współpracy?

Ponieważ zamawiasz u mnie określone etapy pracy, możesz zrezygnować z umowy, kiedy tylko chcesz. Przykładowo: umówimy się na analizy oraz 8 tekstów SEO wraz z publikacją na Twojej stronie www. Jeśli nie będziesz zadowolony, po prostu nie zamówisz więcej tekstów.

Czy podpisujesz umowy o poufności/NDA?

Jeśli potrzebujesz takiej umowy, jak najbardziej.

Jakie narzędzia wykorzystujesz w swojej pracy?

W zależności od celów oraz projektu, korzystam z SEMSTORM, NeuronWriter, Contadu, Claude, ChatGPT, URL Monitor, Google Sheets.

Pracuję z CMS Worpress / Woocommerce.

Czy pomagasz także przy wdrażaniu zmian technicznych?

Tak, możesz zamówić audyt techniczny SEO z wdrożeniem lub bez. Jeśli nie znasz się na technicznym SEO i nie wiesz, jak wdrożyć zmiany, zdecydowanie lepiej zamówić opcję z wdrożeniem.

Jak długo trwa umowa?

Umowę podpisujemy na wykonanie konkretnych działań, np. audytów SEO czy strategii SEO oraz wytycznych / publikacji artykułów. W toku rozmów decydujemy, ile artykułów zamawiasz. Zazwyczaj proponuję zobowiązanie na konkretne audyty oraz publikacje / wytyczne. Po wykonaniu tych prac umowa wygasa – możesz ją przedłużyć, zamawiając kolejne wytyczne / artykuły. Nie wiąże Cię więc długoterminowe, abonamentowe zobowiązanie.

Jak rozliczasz swoją pracę? Jakie są formy płatności?

Rozliczamy się z góry za kolejny etap pracy. Płatność przelewem z fakturą VAT 23%. 

Zaufali mi:

Co mówią ludzie?

Przeczytaj prawdziwe opinie z Google

Ile to kosztuje?

Poznaj orientacyjne ceny

1500-3000 zł

Audyt techniczny

W zależności od wielkości strony i złożoności problemów technicznych. Ceny z wdrożeniem rozwiązań znalezionych błędów.

  •   Sprawdzenie około 150 elementów istotnych dla SEO
  •   Wyłapanie błędów technicznych
  •   Sprawdzenie indeksakcji podstron
  •   Sprawdzenie prędkości wczytywania strony i Core Web Vitals
  •   Analiza treści
  •   Analiza linków wewnętrznych i zewnętrznych
od 1000 zł

Strategia SEO

Sprawdzam obecne treści pod kątem SEO oraz tworzę strategię publikowania treści oraz linkowania. Cena zmienia się w zależności od ilości treści objętej strategią.

  •   Analiza obecnych treści na stronie
  •   Sprawdzenie obecnej widoczności na słowa kluczowe
  •   Analiza słów kluczowych i wybór optymalnych dla biznesu
  •   Plan treści oraz publikacji
  •   Plan linkowania wewnętrznego oraz zewnętrznego
250-400 zł

Publikacja treści

Tworzę wytyczne SEO dla treści, które piszesz samemu lub piszę treści SEO razem z publikacją na Twojej stronie. Podana cena obejmuje jedną sztukę wytycznych / tekstu.

  •   Wytyczne SEO na podstawie wcześniejszych analiz i danych z Google
  •   Sprawdzanie poprawności wdrożenia
  •   Monitoring słów kluczowych i raportowanie
  •   Opcjonalnie: publikacja treści wraz z doborem obrazków oraz linkowaniem na Twojej stronie 

Kim jestem?

Nazywam się Piotr Kłodawski i interesuje mnie to, by Twój biznes zaczął zarabiać dzięki dobrze zrobionemu pozycjonowaniu.

Po latach pracy w międzynarodowym banku postanowiłem przejść na swoje i zająć się tym, co uwielbiam robić.

Dzięki temu Ty współpracujesz z oddanym Twojej sprawie ekspertem, a ja mam satysfakcję z osiągniętych wyników. 

Skorzystaj z tej szansy i umów się na konsultację, na której porozmawiamy o Twoich potrzebach.

 

KONSULTACJA ZA 0 ZŁ!

UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE ONLINE

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach na darmowym spotkaniu konsultacyjnym. Użyj poniższego formularza, by się zapisać.

Wyślij wiadomość

Wypełnij formularz, jeśli chcesz zamówić usługę lub masz pytania.

    W czym mogę pomóc?


    Szybkie linki

    • O mnie
    • Pozycjonowanie
    • Strony WWW
    • Case Studies
    • Blog

    Dane kontaktowe

    T: 455 406 160

    M: piotr@domseo.pl

    Dane firmy

    Piotr Kłodawski pozycjonowanie stron i wizytówek Google

    ul. Turniejowa 63/17
    30-619 Kraków
    NIP: 6581882618
    REGON:521517406

    Facebook-f Instagram Linkedin-in

    Icons by Lordicon.com | Icons by Freepik.com