Zmęczony
współpracą
z agencjami?
Skończ z frustracją, zmęczeniem, marnowaniem energii i pieniędzy!
Wybierz kogoś, kto poświęci odpowiednio dużo czasu i uwagi Twojemu biznesowi.
Ty też to przeszedłeś?
Duże agencje SEO potrafią obiecać wiele w niskiej cenie, ale tak naprawdę Twoja firma staje się kolejnym mało znaczącym elementem na ich wielkiej taśmie produkcyjnej. Czy miałeś tak, że:
Ty też to przeszedłeś?
Duże agencje SEO potrafią obiecać wiele w niskiej cenie, ale tak naprawdę Twoja firma staje się kolejnym mało znaczącym elementem na ich wielkiej taśmie produkcyjnej. Czy miałeś tak, że:
Agencja nie zadała sobie trudu, żeby zrozumieć Twój biznes. Co miałeś zrobić z materiałem, którego nie ma gdzie użyć?
Dostawałeś raporty, które pokazywały działania, ale nic z nich nie wynikało?
Chciałeś pożegnać się z agencją, jednak wiązała Cię długa umowa?
Płaciłeś co miesiąc, a ruchu na stronie jak nie było, tak nie ma?
Miałeś mieć "dedykowanego SEOwca", ale gdy chciałeś z nim się skontaktować, to nie było takiej możliwości?
Efekty nieudanej współpracy:
Co można z tym zrobić?
Nie musisz rezygnować z darmowego ruchu z Google!
Masz już dość i chciałbyś rzucić to całe pozycjonowanie? Doskonale Cię rozumiem.
Nieudana współpraca z nieuczciwą firmą to jednak nie powód, by całkowicie rezygnować z usług pozycjonowania. Powiem Ci, czego potrzebujesz:
Jak pracuję z klientami nad SEO?
Aby działania SEO przyniosły rezultat, potrzeba kilku etapów. Każdy z nich jest niezbędny do tego, żeby pozycjonowanie odniosło sukces. Pomyśl o tym jak o budowie domu – najpierw analizujesz, jaki dom możesz wybudować i na jakiej działce, później stawiasz fundamenty, a dopiero potem powstaje reszta budynku (i staje się on odpowiednio widoczny dla innych).
Etap rozmów
SEO zaczyna się już tutaj. Masz swoje wyobrażenie o tym, co chcesz osiągnąć, kiedy oraz w jakim budżecie.
Rozmawiamy więc o tym, czy SEO w Twoim przypadku to dobra decyzja biznesowa, na co możesz liczyć i mniej-więcej po jakim czasie. Poznaję Twoją firmę, jej cele oraz Twoje osobiste pragnienia związane z projektem.
Robię wstępne rozeznanie, by doradzić Ci, czy warto w to iść. Sprawdzamy, czy będzie nam się dobrze razem pracować.
Etap analiz
Na tym etapie wykonywany jest audyt techniczny strony. Składa się on zazwyczaj około 150 elementów, które powinny być sprawdzone. Dzięki niemu wiemy, jakie strona ma błędy i decydujemy, jak je rozwiązać.
Sprawdzamy również, jaki potencjał drzemie w obecnych treściach na stronie. Widzimy, jakie słowa kluczowe mogą przynieść ruch i szacujemy, ile może zająć wyprzedzenie konkurencji.
To fundament Twojego domu na działce (w branży), w której działasz.
Plan treści
Dzięki etapowi analiz wiemy, w co inwestować nasz czas i pieniądze.
Mamy zbudowany fundament, a tutaj projektujemy Twój "dom". Tworzymy plan artykułów, które ukażą się w całej witrynie. Planujemy zmianę tekstów na stronie głównej, ważnych podstronach oraz na blogu.
Dzięki opieraniu się na prawdziwych danych z Google wiemy, na jaki ruch możemy liczyć i wybieramy odpowiednią strategię. Wiemy także, jak podstrony mają linkować do siebie wzajemnie, by jeszcze bardziej zwiększyć ich szansę na sukces.
Publikacja treści
Gdy już mamy gotowe treści, publikujemy je w witrynie. Dzięki mozolnej, ale systematycznej pracy, strona zaczyna żyć.
Google widzi, że na niej działasz, więc chętniej pokazuje ją potencjalnym zainteresowanym.
Odpowiednie podstrony zaczynają na siebie pracować. Zmodyfikowana strona główna oraz strony blogowe wzmacniają sprzedaż Twoich produktów i usług, a dzięki dobrze dobranym, tematycznym treścią, stajesz się specjalistą w swojej branży w oczach wyszukiwarki.
NAD CZYM PRACUJĘ?
Poznaj moje niektóre projekty
Na początku swojej przygody ze stronami internetowymi i SEO zdobyłem prawie 80 000 nowych użytkowników miesięcznie z samego tylko Google. Działałem po godzinach, jako hobbysta. Dziś zajmuję się SEO profesjonalnie.
Dla fotografa w dużym mieście wojewódzkim zbudowałem stronę na WordPressie oraz rozpocząłem działania SEO. W 10 miesięcy (działając z przerwami z powodu ograniczonego budżetu) strona uzyskała 800 wejść co miesiąc.
Strona kancelarii prawnej w małym mieście powiatowym oparta była o Joomlę i nie dało jej się nawet zaktualizować. Zbudowałem nową stronę, która dzięki optymalizacjom wskoczyła na pierwsze miejsce na najważniejszą frazę zaraz po uruchomieniu. Dzięki temu Pan Grzegorz nie musiał zamykać swojej kancelarii.
Kancelaria notarialna w pewnym mieście nie prowadziła działań SEO na stronie, a jej wizytówka była coraz niżej przez inwestycje konkurencji. W ciągu siedmiu miesięcy wizytówka stała się widoczna na właściwe frazy, a strona internetowa przyciąga ruch z lokalnych słów kluczowych.
MASZ PYTANIA?
Znajdź odpowiedź poniżej
Niektóre agencje podpiszą z Tobą umowę na usługi SEO obiecując dostępność do specjalisty, szybkie pozycjonowanie słów kluczowych i co jeszcze sobie wymarzysz w ekstra niskiej cenie.
W praktyce może okazać się, że specjaliści zmieniają się nie wiadomo kiedy, odpisują na Twoje maile po kilku dniach, a wyniki stoją w miejscu.
Współpracując ze mną wynajmujesz specjalistę SEO, który będzie dla Ciebie dostępny, wyjaśni Twoje wszystkie wątpliwości, a przede wszystkim zapozna się z Twoim biznesem i wyjaśni, czy inwestycja w SEO jest odpowiednia.
Tak, raporty zwykle wysyłam co miesiąc. Znajduje się tam opis podjętych działań oraz raport pozycji.
Mam pod sobą kilka projektów pozycjonowania w Google oraz wizytówek. Nie biorę na siebie więcej niż mogę wykonać, jednak w miarę potrzeb mogę delegować część zadań – z moim pełnym nadzorem.
Zazwyczaj pracę wykonuję samodzielnie. Może się zdarzyć, że przy większym projekcie poproszę o pomoc zaufaną osobę o podobnym poziomie wiedzy i umiejętności. Jednak jej praca i efekty będą przeze mnie nadzorowana.
Mam doświadczenie w branży telekomunikacyjnej, budowlanej, zdrowia psychicznego, fotograficznej oraz prawniczej. Dzięki nowoczesnym narzędziom nie boję się podejmować współpracy z różnymi branżami.
Jeśli obawiasz się, że teksty SEO będą nie w temacie, możesz zawsze wybrać otrzymywanie jedynie wytycznych, a nie gotowych materiałów.
Czas osiągnięcia widocznych efektów w SEO zależy od wielu czynników, między innymi od:
- obecnej pozycji strony w wynikach wyszukiwania
- konkurencyjności branży i fraz kluczowych
- historii domeny i jej obecnego stanu technicznego
- budżetu i możliwości wprowadzania zmian
Zwykle pierwsze efekty, takie jak poprawa widoczności na mniej konkurencyjne frazy, są widoczne po 3-6 miesiącach systematycznej pracy. Znaczące rezultaty dla konkurencyjnych fraz kluczowych zazwyczaj wymagają 6-12 miesięcy konsekwentnych działań.
Przed rozpoczęciem współpracy przeprowadzam dokładną analizę Twojej strony i sprawdzam konkurencję. Buduję strategię SEO, którą realizuję konsekwentnie. Comiesięczne raporty pozwalają śledzić postępy w realizacji celów.
Pamiętaj, że SEO to proces długofalowy – nie obiecuję szybkich cudów, ale systematyczną, metodyczną pracę, która przynosi trwałe efekty. Jeśli ktoś obiecuje Ci pierwszą pozycję w Google w miesiąc, lepiej zachowaj ostrożność, bo prawdopodobnie sprzedaje Ci usługę płatnych reklam lub będzie pozycjonował frazy kluczowe, których prawie nikt nie szuka.
Tak. Pracując na stronie klienta (o ile sam publikuję artykuły) zwracam uwagę na aspekty UX oraz błędy w działaniu strony.
Działam w pojedynkę, więc przy bardzo dużych projektach z bardzo dużym budżetem być może lepiej skorzystać z usług znanej agencji z dobrymi opiniami.
Agencje mogą poza tym dysponować rozbudowaną siecią stron internetowych, na których mogą budować linki do Twojej strony. Uważaj jednak, by przy zakończeniu współpracy linki te nie były usuwane, ponieważ Twoja strona może stracić wypracowane pozycje.
O ile nie będę w stanie wykonać dla Ciebie pracy w okresie choroby, wszystkie publikacje czy analizy przesuwają się na późniejszy termin. Nie tracisz jednak żadnej z tych rzeczy. O niecodziennej sytuacji i jej wpływie na naszą współpracę poinformuję Cię jak najwcześniej się da.
Ponieważ zamawiasz u mnie określone etapy pracy, możesz zrezygnować z umowy, kiedy tylko chcesz. Przykładowo: umówimy się na analizy oraz 8 tekstów SEO wraz z publikacją na Twojej stronie www. Jeśli nie będziesz zadowolony, po prostu nie zamówisz więcej tekstów.
Jeśli potrzebujesz takiej umowy, jak najbardziej.
W zależności od celów oraz projektu, korzystam z SEMSTORM, NeuronWriter, Contadu, Claude, ChatGPT, URL Monitor, Google Sheets.
Pracuję z CMS Worpress / Woocommerce.
Tak, możesz zamówić audyt techniczny SEO z wdrożeniem lub bez. Jeśli nie znasz się na technicznym SEO i nie wiesz, jak wdrożyć zmiany, zdecydowanie lepiej zamówić opcję z wdrożeniem.
Umowę podpisujemy na wykonanie konkretnych działań, np. audytów SEO czy strategii SEO oraz wytycznych / publikacji artykułów. W toku rozmów decydujemy, ile artykułów zamawiasz. Zazwyczaj proponuję zobowiązanie na konkretne audyty oraz publikacje / wytyczne. Po wykonaniu tych prac umowa wygasa – możesz ją przedłużyć, zamawiając kolejne wytyczne / artykuły. Nie wiąże Cię więc długoterminowe, abonamentowe zobowiązanie.
Rozliczamy się z góry za kolejny etap pracy. Płatność przelewem z fakturą VAT 23%.
Zaufali mi:
Co mówią ludzie?
Przeczytaj prawdziwe opinie z Google
Grzegorz Słowik2024-12-12Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Przed nawiązaniem współpracy z Piotrem moja strona istniała tylko teoretycznie, Google jej w zasadzie nie widziało. Po zleceniu przygotowania nowej strony internetowej, jej pozycjonowania, wreszcie potencjalni klienci mogą znaleźć niezbędne informacje. Działania SEO, zaktualizowanie wizytówki firmowej i jej pozycjonowanie wykonane przez Piotra poprawiły widoczność na TOP 3 w wyszukiwarce. Rezultaty są widoczne w szybkim czasie i to się liczy. Współpraca, kontakt z Piotrem jest wzorowa. Bardzo polecam, szczególnie dla tych, którzy chcą poprawić widoczność w sieci i zwiększyć swoją pozycję w wyszukiwarce. Maciej Trafny2024-12-02Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Bardzo dziękuję za prowadzenie wizytówki Google oraz za pozycjonowanie mojej firmy w sieci. 🙂 Dzięki temu jestem bardziej widoczny na zewnątrz, co też przekłada się na większą liczbę klientów. 🙂Ogólna ocena Google5.0/5, na podstawie 2 opiniiPotwierdzono przez: TrustindexZweryfikowana odznaka Trustindex to Uniwersalny Symbol Zaufania. Tylko najlepsze firmy mogą uzyskać zweryfikowaną odznakę z oceną powyżej 4.5, na podstawie opinii klientów z ostatnich 12 miesięcy. Przeczytaj więcej
Ile to kosztuje?
Poznaj orientacyjne ceny
Audyt techniczny
W zależności od wielkości strony i złożoności problemów technicznych. Ceny z wdrożeniem rozwiązań znalezionych błędów.
Strategia SEO
Sprawdzam obecne treści pod kątem SEO oraz tworzę strategię publikowania treści oraz linkowania. Cena zmienia się w zależności od ilości treści objętej strategią.
Publikacja treści
Tworzę wytyczne SEO dla treści, które piszesz samemu lub piszę treści SEO razem z publikacją na Twojej stronie. Podana cena obejmuje jedną sztukę wytycznych / tekstu.
Kim jestem?
Nazywam się Piotr Kłodawski i interesuje mnie to, by Twój biznes zaczął zarabiać dzięki dobrze zrobionemu pozycjonowaniu.
Po latach pracy w międzynarodowym banku postanowiłem przejść na swoje i zająć się tym, co uwielbiam robić.
Dzięki temu Ty współpracujesz z oddanym Twojej sprawie ekspertem, a ja mam satysfakcję z osiągniętych wyników.
Skorzystaj z tej szansy i umów się na konsultację, na której porozmawiamy o Twoich potrzebach.
KONSULTACJA ZA 0 ZŁ!
UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE ONLINE
Porozmawiajmy o Twoich potrzebach na darmowym spotkaniu konsultacyjnym. Użyj poniższego formularza, by się zapisać.
Wyślij wiadomość
Wypełnij formularz, jeśli chcesz zamówić usługę lub masz pytania.